Reclamație administrativă în cazul lipsei unui răspuns/întârzierii răspunsului

    Departamentul pentru lupta antifraudă – DLAF este operator de date cu caracter personal. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt necesare pentru ca sesizarea/solicitarea să fie analizată de către DLAF. Datele pot fi divulgate destinatarilor sau terților numai în conformitate cu dreptul U.E. sau cu dreptul intern. Potrivit dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) beneficiați de dreptul de acces, de rectificare, de ștergere a datelor cu caracter personal, dreptul de restricționare a prelucrării, dreptul de a vă opune prelucrării, dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, precum și de dreptul de a depune plângere către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
    Doar după primirea acordului va fi posibila completarea efectivă a formularului. Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal: DANU DATELE DE IDENTIFICARE ALE SOLICITANTULUI
    Subsemnatul (numele şi prenumele)*:
    Cetatenia*:
    Adresa*: (județ, localitate, sector, strada, numărul, blocul, scara, etajul, apartamentul)*
    BI/CI/Pasaport Seria:

    Numărul:

    CNP:

    eliberat de:

    la data de:

    Telefon:*

    Fax:

    Emailul tău:*


    Prin prezenta, formulez o reclamație administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, întrucât, la cererea nr.:
    din data: (zi/lună/an), nu am primit informațiile solicitate în termenul legal.
    Documentele/informațiile de interes public, solicitate, pentru care nu am primit răspuns sunt următoarele:


    Documentele/informațiile solicitate se încadrează în categoria informațiilor de interes public, din următoarele considerente:


    Prin prezenta, solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi documentele/informațiile de interes public solicitate:
    în scrisîn format electronic

    Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizate, în format electronic, la următoarea adresă de e-mail:

    Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizate la adresa de corespondență menționată anterior sau la următoarea adresă:


    Sari la conținut